Transporthjelp

Transporthjelp

Transporthjelp

Dersom transport er en del av eller din hovedvirksomhet og du mangler arbeidere, kan vi tilby deg støtte med å skaffe flere. Vi er her for å levere arbeidere du trenger til hjelp med profesjonell varetransport. Type, antall transportoppdrag eller avstander spiller ingen rolle - uavhengig av dine krav, finner vi spesialister som matcher dine behov. Vi vet hva som skal til, så du kan regne med en allsidig og relevant støtte som matcher dine behov. Alle som holder til i Stavanger/Sandnes, Haugesund, Bryne og Egersund er velkommen til å ta kontakt med oss.

Erfarne og motiverte arbeider til hjelp i transportbransjen

Det er ingen hemmelighet at det er stadig mer vanskelig å få tak i en kvalifisert, erfaren arbeider, spesielt til en stilling i transportbransjen som har med arrangering, betjening og drift å gjøre. Hvis også din virksomhet strever med å finne arbeidere, ta kontakt med oss for at vi kan hjelpe deg. Vi driver med å finne spesialister som garanterer profesjonell transporthjelp på høyeste nivå. Vi rekrutterer, plukker passende kandidater og undersøker om de er egnet til stilling du ønsker å bemanne.

Vi samarbeider med virksomheter og individuelle personer i byer som Stavanger/Sandnes, Haugesund, Bryne og Egersund. Vi har en stor base med potensielle kandidater og utprøvde rekrutteringsmetoder, slik at vi kan tilby profesjonelle tjenester.  Er du på utkikk etter arbeidere til transporthjelp, ta kontakt med oss og fortell om dine forventninger!

Rekrutteringsprosess

Hvordan går den?

1
MELDING OM ETTERSPØRSEL ETTER ANSATTE

La oss starte med dette: vennligst fyll ut skjemaet nedenfor (nederste del av fanen Firma). Beskriv hvem du leter etter og etter hvilken stilling. Deretter vil vi invitere interesserte kandidater til å sende inn en søknad eller til å registrere seg i søknadsskjemaet til databasen vår. Alternativt kan du kontakte oss på telefon eller e-post.

2
EN SMAL SIRKEL AV SØK OG INTERVJUER

På dette stadiet analyserer vi de innsamlede søknadene på Amploy. Jeg velger den første gruppen av kandidater som vi ringer til med en invitasjon til et intervju gjennomført av en Amploy-rekrutterer. Hensikten med intervjuet er å fullføre de innsendte dokumentene og bli kjent med søkerne. Takket være dette vet vi hvilke kandidater som har de beste forutsetninger for å jobbe i en gitt stilling. Under intervjuet blir søkere kjent med selskapet og får mer detaljert informasjon om omfanget av sine fremtidige oppgaver.

3
UTVALG FRA KANDIDATBIBLIOTEKET

Vi kontakter alle vi intervjuet for første gang. Mennesker som har kompetanse, tilsvarer neste rekrutteringsfaser er invitert til det andre møtet. Vi sender en takkemelding til resten av dem for å delta i prosessen.

4
ANSATTES KONTRAKT

En ansatt i Amploy HR-avdeling, som gjennomførte det første intervjuet og en direkte veileder fra selskapet der kandidatene skal jobbe er til stede under det andre møtet.

Under dette intervjuet presenteres et jobbtilbud og kontrakten signeres.

BESTILL EN ANSATT

BESKRIV HVEM DU LETER ETTER

Sted

Hvor kan du finne oss?

ta kontakt med!

Send oss ​​en melding

Eier

David Maskell

+47 913 86 336
Direktør

Petter Kraszewski

+47 468 08 959
Administrasjon

Marek Marszalek

+47 900 98 109
Konsulent

Aina Hadland

+47 902 80 279
Administrasjon

Rafal Kraszewski

+47 467 07 121
Vi venter på bestillingen din

Kontakt Oss!

Vi hjelper deg med å finne pålitelige medarbeidere som lar deg gjennomføre planene dine og sikre jevn ansettelse. Takket være den erfaringen vi har, vil vi redusere rekrutteringstiden til et minimum. Send oss ​​bestillingen!

Varhaug

Ånestadvegen 14
Åpen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780

Polska

Ånestadvegen 14
Åpen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780