Renholdstjenester

Rengjøringstjenester

Renholdstjenester

Renholdstjenester vi tilbyr preges først og fremst av profesjonalisme. Hvert oppdrag behandles individuelt - vi hører på deg og tilpasser tjenester til dine behov ved å legge fram en plan i tråd med dine forventninger. På den måten kan vi møte krav selv til de mest krevende oppdragsgivere. Vil tilbyr klare samarbeidsvilkår, gunstige satser og at alle oppgaver våre arbeidere påtar seg fullføres innen frist.

Renholdstjenester i alle romtyper

Vi finner kvalifisert personell med riktig kunnskap, erfaring og ferdigheter, slik at renholdstjenester du bestiller preges av høy kvalitet. Vi garanterer full sikkerhet på innredning, utstyr og tilbehør som skal rengjøres. Det er både erfaring og kunnskap til våre arbeidere som sikrer høy kvalitet på tjenester. Vi har en utbygget base av moderne utstyr og bruker kun de mest effektive rengjøringsmidler.  Vår omfattende kandidatbase gjør at vi handler effektivt uavhengig av omstendigheter. Før vi setter i gang, går vi gjennom oppdragets spesifikk og tilpasser optimalt utstyr og tilbehør, noe som sikrer faglig og fullstendig tjeneste.

Takket være erfaring og spesialistutstyr tilbyr vi tjenester i alle typer eiendom.

  • private boliger,
  • tjenestelokaler,
  • kontorer,
  • firmabygg,
  • offentlige etater og opplæringsinstitusjoner
  • handels- og produksjonsbedrifter

Dersom du ser etter et pålitelig renholdsbyrå i Stavanger/Sandnes, Haugesund, Bryne eller Egersund, ta kontakt med oss!

Rekrutteringsprosess

Hvordan går den?

1
MELDING OM ETTERSPØRSEL ETTER ANSATTE

La oss starte med dette: vennligst fyll ut skjemaet nedenfor (nederste del av fanen Firma). Beskriv hvem du leter etter og etter hvilken stilling. Deretter vil vi invitere interesserte kandidater til å sende inn en søknad eller til å registrere seg i søknadsskjemaet til databasen vår. Alternativt kan du kontakte oss på telefon eller e-post.

2
EN SMAL SIRKEL AV SØK OG INTERVJUER

På dette stadiet analyserer vi de innsamlede søknadene på Amploy. Jeg velger den første gruppen av kandidater som vi ringer til med en invitasjon til et intervju gjennomført av en Amploy-rekrutterer. Hensikten med intervjuet er å fullføre de innsendte dokumentene og bli kjent med søkerne. Takket være dette vet vi hvilke kandidater som har de beste forutsetninger for å jobbe i en gitt stilling. Under intervjuet blir søkere kjent med selskapet og får mer detaljert informasjon om omfanget av sine fremtidige oppgaver.

3
UTVALG FRA KANDIDATBIBLIOTEKET

Vi kontakter alle vi intervjuet for første gang. Mennesker som har kompetanse, tilsvarer neste rekrutteringsfaser er invitert til det andre møtet. Vi sender en takkemelding til resten av dem for å delta i prosessen.

4
ANSATTES KONTRAKT

En ansatt i Amploy HR-avdeling, som gjennomførte det første intervjuet og en direkte veileder fra selskapet der kandidatene skal jobbe er til stede under det andre møtet.

Under dette intervjuet presenteres et jobbtilbud og kontrakten signeres.

BESTILL EN ANSATT

BESKRIV HVEM DU LETER ETTER

Sted

Hvor kan du finne oss?

ta kontakt med!

Send oss ​​en melding

Eier

David Maskell

+47 913 86 336
Direktør

Petter Kraszewski

+47 468 08 959
Administrasjon

Marek Marszalek

+47 900 98 109
Konsulent

Aina Hadland

+47 902 80 279
Administrasjon

Rafal Kraszewski

+47 467 07 121
Vi venter på bestillingen din

Kontakt Oss!

Vi hjelper deg med å finne pålitelige medarbeidere som lar deg gjennomføre planene dine og sikre jevn ansettelse. Takket være den erfaringen vi har, vil vi redusere rekrutteringstiden til et minimum. Send oss ​​bestillingen!

Varhaug

Ånestadvegen 14
Åpen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780

Polska

Ånestadvegen 14
Åpen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780