Logistikkoperatør

Logistikkoperatør

Logistikkoperatør

Arbeid som logistikkoperatør er krevende, derfor kan det være vanskelig å finne en riktig kandidat. Hvordan håndterer man en slik oppgave? Dette er enkelt – det holder å ta kontakt med oss og legge inn en bestilling! Som bemanningsbyrå påtar vi oss søk og rekruttering av arbeidere til transport- og vidt forstått spedisjonsbransje. Vi har et stort nettverk og vet å skaffe kvalifisert, kompetent og godt motivert personell klart til arbeid i Stavanger/Sandnes, Haugesund, Bryne eller Egersund.

Få tak i en kompetent logistikkopetatør

Strever du med å finne en logistikkoperatør eller vil du at det er spesialister som tar seg av oppgaven, fyller vi dine krav. Med vårt byrå sparer du tid og letingen blir effektiv. Vi begynner med å finne ut om dine behov og forventninger, setter oss i portefølje av potensielle kandidater og intervjuer dem. Siste steg er å få formaliteter på plass. Samtlige prosedyrer foregår raskt, slik at du finner arbeidere og setter din virksomhet i gir.

Vi sjekker alle kandidater nøye før de slippes til neste rekrutteringsfase. Vi velger bare de som har riktig erfaring og som vet oppgaver i stillingen som logistikkoperatør. Vi vektlegger kompetanse, arbeidsforløp og kandidatenes individuelle egenskaper, hvilket garanterer at du får de best egnede kandidater. Sjekk ut selv hvis du driver en virksomhet i Stavanger/Sandnes, Haugesund, Bryne eller Egersund!

Rekrutteringsprosess

Hvordan går den?

1
MELDING OM ETTERSPØRSEL ETTER ANSATTE

La oss starte med dette: vennligst fyll ut skjemaet nedenfor (nederste del av fanen Firma). Beskriv hvem du leter etter og etter hvilken stilling. Deretter vil vi invitere interesserte kandidater til å sende inn en søknad eller til å registrere seg i søknadsskjemaet til databasen vår. Alternativt kan du kontakte oss på telefon eller e-post.

2
EN SMAL SIRKEL AV SØK OG INTERVJUER

På dette stadiet analyserer vi de innsamlede søknadene på Amploy. Jeg velger den første gruppen av kandidater som vi ringer til med en invitasjon til et intervju gjennomført av en Amploy-rekrutterer. Hensikten med intervjuet er å fullføre de innsendte dokumentene og bli kjent med søkerne. Takket være dette vet vi hvilke kandidater som har de beste forutsetninger for å jobbe i en gitt stilling. Under intervjuet blir søkere kjent med selskapet og får mer detaljert informasjon om omfanget av sine fremtidige oppgaver.

3
UTVALG FRA KANDIDATBIBLIOTEKET

Vi kontakter alle vi intervjuet for første gang. Mennesker som har kompetanse, tilsvarer neste rekrutteringsfaser er invitert til det andre møtet. Vi sender en takkemelding til resten av dem for å delta i prosessen.

4
ANSATTES KONTRAKT

En ansatt i Amploy HR-avdeling, som gjennomførte det første intervjuet og en direkte veileder fra selskapet der kandidatene skal jobbe er til stede under det andre møtet.

Under dette intervjuet presenteres et jobbtilbud og kontrakten signeres.

BESTILL EN ANSATT

BESKRIV HVEM DU LETER ETTER

Sted

Hvor kan du finne oss?

ta kontakt med!

Send oss ​​en melding

Eier

David Maskell

+47 913 86 336
Direktør

Petter Kraszewski

+47 468 08 959
Administrasjon

Marek Marszalek

+47 900 98 109
Konsulent

Aina Hadland

+47 902 80 279
Administrasjon

Rafal Kraszewski

+47 467 07 121
Vi venter på bestillingen din

Kontakt Oss!

Vi hjelper deg med å finne pålitelige medarbeidere som lar deg gjennomføre planene dine og sikre jevn ansettelse. Takket være den erfaringen vi har, vil vi redusere rekrutteringstiden til et minimum. Send oss ​​bestillingen!

Varhaug

Ã…nestadvegen 14
Ã…pen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780

Polska

Ã…nestadvegen 14
Ã…pen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780