Lastebilsjåfør

Lastebilsjåfør

Lastebilsjåfør

Uavhengig av om du frakter gods til egen fordel eller om du driver et spedisjonsfirma, har du sikkert lagt merke til at det mangler arbeidskraft eller ser problemet komme. Hvordan takle situasjonen? Samarbeid med vårt bemanningsbyrå som tilbyr tjenester i Stavanger/Sandnes, Haugesund, Bryne og Egersund er et svar på problemet. Er en lastebilsjåfør en manglende brikke i ditt team, f.eks. fordi du trenger flere sjåfører eller de du allerede har sagt opp jobben, finner vi nye kvalifiserte kandidater for deg.

Vi hjelper med å finne lastebilsjåfører

Vi skjønner godt at transportbransjen er variert, så for å finne en lastebilsjåfør som møter dine behov må vi kartlegge dine forventninger. Hva slags kompetanse er du interessert i? Hva slags sertifikater og hvor lang erfaring skal kandidaten ha? Å finne svar på disse og andre spørsmål og andre krav du måtte ha, hjelper oss å finne sjåfører som egner seg best for din virksomhet. Vi tilbyr ærlige, klare og gunstige samarbeidsvilkår, og samarbeidet kan enten være kortvarig eller fast.

Alle kandidater sjekkes veldig nøye, slik at vi kan være sikre på at de passer for stillingen som en lastebilsjåfør. Vi er raske og vi tilbyr en effektiv støtte også i situasjoner når du ser etter flere arbeidere samtidig. Velkommen til oss og til samarbeid!

Rekrutteringsprosess

Hvordan går den?

1
MELDING OM ETTERSPØRSEL ETTER ANSATTE

La oss starte med dette: vennligst fyll ut skjemaet nedenfor (nederste del av fanen Firma). Beskriv hvem du leter etter og etter hvilken stilling. Deretter vil vi invitere interesserte kandidater til å sende inn en søknad eller til å registrere seg i søknadsskjemaet til databasen vår. Alternativt kan du kontakte oss på telefon eller e-post.

2
EN SMAL SIRKEL AV SØK OG INTERVJUER

På dette stadiet analyserer vi de innsamlede søknadene på Amploy. Jeg velger den første gruppen av kandidater som vi ringer til med en invitasjon til et intervju gjennomført av en Amploy-rekrutterer. Hensikten med intervjuet er å fullføre de innsendte dokumentene og bli kjent med søkerne. Takket være dette vet vi hvilke kandidater som har de beste forutsetninger for å jobbe i en gitt stilling. Under intervjuet blir søkere kjent med selskapet og får mer detaljert informasjon om omfanget av sine fremtidige oppgaver.

3
UTVALG FRA KANDIDATBIBLIOTEKET

Vi kontakter alle vi intervjuet for første gang. Mennesker som har kompetanse, tilsvarer neste rekrutteringsfaser er invitert til det andre møtet. Vi sender en takkemelding til resten av dem for å delta i prosessen.

4
ANSATTES KONTRAKT

En ansatt i Amploy HR-avdeling, som gjennomførte det første intervjuet og en direkte veileder fra selskapet der kandidatene skal jobbe er til stede under det andre møtet.

Under dette intervjuet presenteres et jobbtilbud og kontrakten signeres.

BESTILL EN ANSATT

BESKRIV HVEM DU LETER ETTER

Sted

Hvor kan du finne oss?

ta kontakt med!

Send oss ​​en melding

Eier

David Maskell

+47 913 86 336
Direktør

Petter Kraszewski

+47 468 08 959
Administrasjon

Marek Marszalek

+47 900 98 109
Konsulent

Aina Hadland

+47 902 80 279
Administrasjon

Rafal Kraszewski

+47 467 07 121
Vi venter på bestillingen din

Kontakt Oss!

Vi hjelper deg med å finne pålitelige medarbeidere som lar deg gjennomføre planene dine og sikre jevn ansettelse. Takket være den erfaringen vi har, vil vi redusere rekrutteringstiden til et minimum. Send oss ​​bestillingen!

Varhaug

Ånestadvegen 14
Åpen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780

Polska

Ånestadvegen 14
Åpen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780