Hushjelp

Hushjelp

Hushjelp

Er du på utkikk etter en profesjonell og kompetent hushjelp i Norge i byer som Stavanger/Sandnes, Haugesund, Bryne eller Egersund? Da har du kommet riktig! På vårt byrå jobber vi med å finne for deg arbeidere som påtar seg oppgaver i din husstand. Vi ansetter erfarne hushjelper med passende kvalifikasjoner og nødvendig utstyr, hvilket gjør av vi kan tilby høykvalitets service.

Omfattende og profesjonell hushjelp i Norge

Hushjelper vi tilbyr kan bestilles til alle leiligheter og boliger, uavhengig av teknisk tilstand, areal og beliggenhet i følgende byer: Stavanger/Sandnes, Haugesund, Bryne og Egersund. Arbeidsomfanget og prisen avtales individuelt, og vi garanterer en profesjonell støtte uavhengig av type oppdrag.

Vi er inneforstått med ansvaret våre hushjelper påtar seg. Derfor ansetter vi kun kompetente personer med riktig oppførsel og språkferdigheter. Vi er svært nøye med rekrutteringsprosessen, slik at vi er sikre på at vi finner best mulige kandidater egnet til et langvarig samarbeid. Prøv ut våre tjenester hvis du ser etter høy kvalitet, profesjonell holdning og konkurransedyktige priser. Dette får du garantert om du legger inn en bestilling på hushjelp!

Rekrutteringsprosess

Hvordan går den?

1
MELDING OM ETTERSPØRSEL ETTER ANSATTE

La oss starte med dette: vennligst fyll ut skjemaet nedenfor (nederste del av fanen Firma). Beskriv hvem du leter etter og etter hvilken stilling. Deretter vil vi invitere interesserte kandidater til å sende inn en søknad eller til å registrere seg i søknadsskjemaet til databasen vår. Alternativt kan du kontakte oss på telefon eller e-post.

2
EN SMAL SIRKEL AV SØK OG INTERVJUER

På dette stadiet analyserer vi de innsamlede søknadene på Amploy. Jeg velger den første gruppen av kandidater som vi ringer til med en invitasjon til et intervju gjennomført av en Amploy-rekrutterer. Hensikten med intervjuet er å fullføre de innsendte dokumentene og bli kjent med søkerne. Takket være dette vet vi hvilke kandidater som har de beste forutsetninger for å jobbe i en gitt stilling. Under intervjuet blir søkere kjent med selskapet og får mer detaljert informasjon om omfanget av sine fremtidige oppgaver.

3
UTVALG FRA KANDIDATBIBLIOTEKET

Vi kontakter alle vi intervjuet for første gang. Mennesker som har kompetanse, tilsvarer neste rekrutteringsfaser er invitert til det andre møtet. Vi sender en takkemelding til resten av dem for å delta i prosessen.

4
ANSATTES KONTRAKT

En ansatt i Amploy HR-avdeling, som gjennomførte det første intervjuet og en direkte veileder fra selskapet der kandidatene skal jobbe er til stede under det andre møtet.

Under dette intervjuet presenteres et jobbtilbud og kontrakten signeres.

BESTILL EN ANSATT

BESKRIV HVEM DU LETER ETTER

Sted

Hvor kan du finne oss?

ta kontakt med!

Send oss ​​en melding

Eier

David Maskell

+47 913 86 336
Direktør

Petter Kraszewski

+47 468 08 959
Administrasjon

Marek Marszalek

+47 900 98 109
Konsulent

Aina Hadland

+47 902 80 279
Administrasjon

Rafal Kraszewski

+47 467 07 121
Vi venter på bestillingen din

Kontakt Oss!

Vi hjelper deg med å finne pålitelige medarbeidere som lar deg gjennomføre planene dine og sikre jevn ansettelse. Takket være den erfaringen vi har, vil vi redusere rekrutteringstiden til et minimum. Send oss ​​bestillingen!

Varhaug

Ånestadvegen 14
Åpen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780

Polska

Ånestadvegen 14
Åpen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780