Pakkehjelp

Pakkehjelp

Pakkehjelp

Driver du virksomhet som går ut på å selge produkter, og pakking er en av viktige oppgaver? Pakking er en tidskrevende oppgave som krever presisjon, motivasjon og kjennskap til riktige metoder. Mangler du arbeider som fyller kravene? Da kan vi hjelpe deg med å få bukt med problemet, hvis du holder til i Stavanger/Sandnes, Haugesund, Bryne eller Egersund. Samarbeidet går ut på at vi rekrutterer og sender deg arbeidere som skal gi deg den hjelpen du trenger for å nå mål du har satt for virksomheten.

Kompetent og profesjonell pakkehjelp

Det spiller ingen rolle hvor mange og hva slags produkter du sender, for vi tilbyr allsidig pakkehjelp som kan håndtere alle typer produkter. Alle potensielle kandidater du får tilbudt blir verifisert i forveien. Vi plukker kun de som fyller bestemte krav. Vi vektlegger både erfaring og personlighetstrekk, slik at kvalifikasjoner går i hånd med profesjonell holdning til arbeidsoppgaver.

Med oss sikrer du effektivitet og øker sjanser for utvikling av din oppmerksomhet. Manglende personell er nemlig en av de største hindre for næringsdrivende i hele Europa, inkludert Norge og byer som: Stavanger/Sandnes, Haugesund, Bryne og Egersund. Vi kjenner til problemet og tilbyr allsidig profesjonell pakkehjelp for dine varer. Ta gjerne kontakt med oss hvis du lurer på noe eller vil finne ut mer om samarbeidsmuligheter!

Rekrutteringsprosess

Hvordan går den?

1
MELDING OM ETTERSPØRSEL ETTER ANSATTE

La oss starte med dette: vennligst fyll ut skjemaet nedenfor (nederste del av fanen Firma). Beskriv hvem du leter etter og etter hvilken stilling. Deretter vil vi invitere interesserte kandidater til å sende inn en søknad eller til å registrere seg i søknadsskjemaet til databasen vår. Alternativt kan du kontakte oss på telefon eller e-post.

2
EN SMAL SIRKEL AV SØK OG INTERVJUER

På dette stadiet analyserer vi de innsamlede søknadene på Amploy. Jeg velger den første gruppen av kandidater som vi ringer til med en invitasjon til et intervju gjennomført av en Amploy-rekrutterer. Hensikten med intervjuet er å fullføre de innsendte dokumentene og bli kjent med søkerne. Takket være dette vet vi hvilke kandidater som har de beste forutsetninger for å jobbe i en gitt stilling. Under intervjuet blir søkere kjent med selskapet og får mer detaljert informasjon om omfanget av sine fremtidige oppgaver.

3
UTVALG FRA KANDIDATBIBLIOTEKET

Vi kontakter alle vi intervjuet for første gang. Mennesker som har kompetanse, tilsvarer neste rekrutteringsfaser er invitert til det andre møtet. Vi sender en takkemelding til resten av dem for å delta i prosessen.

4
ANSATTES KONTRAKT

En ansatt i Amploy HR-avdeling, som gjennomførte det første intervjuet og en direkte veileder fra selskapet der kandidatene skal jobbe er til stede under det andre møtet.

Under dette intervjuet presenteres et jobbtilbud og kontrakten signeres.

BESTILL EN ANSATT

BESKRIV HVEM DU LETER ETTER

Sted

Hvor kan du finne oss?

ta kontakt med!

Send oss ​​en melding

Eier

David Maskell

+47 913 86 336
Direktør

Petter Kraszewski

+47 468 08 959
Administrasjon

Marek Marszalek

+47 900 98 109
Konsulent

Aina Hadland

+47 902 80 279
Administrasjon

Rafal Kraszewski

+47 467 07 121
Vi venter på bestillingen din

Kontakt Oss!

Vi hjelper deg med å finne pålitelige medarbeidere som lar deg gjennomføre planene dine og sikre jevn ansettelse. Takket være den erfaringen vi har, vil vi redusere rekrutteringstiden til et minimum. Send oss ​​bestillingen!

Varhaug

Ånestadvegen 14
Åpen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780

Polska

Ånestadvegen 14
Åpen 8:00-16:00
+47 468 08 959
Org.nr 918 697 780